AS's FotoPage

By: AS MIE

[Recommend this Fotopage] | [Share this Fotopage]
[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]
Tuesday, 5-May-2009 04:16 Email | Share | | Bookmark
HADIF 16 BULAN DAHH...

 
 
 
View all 5 photos...
Alhamdulillahh......


Thursday, 19-Mar-2009 08:50 Email | Share | | Bookmark
Hadif masuk spital putrajaya

 
 
 
View all 7 photos...
Allahuakbar...sedih betul bila tengok hadif kat wad 20-22.2.2009 ari tu.
dia demam...bdn panas sgt2..dah bagi ubat pun xjalan jugak.tambah2 plak bila wat x-ray ada jangkitan kuman sikit kat paru2 dia. mmg dia ada batuk2 ckit sebelum tu.
tp alhamdulillah..3 ari je dia kat dalam tu pastu dah boleh kuar..jenuh layan dia kat spital..maunye tak..bukan dia boleh dok diam..kul 11 mlm pun x tdo lagi..so dok nak jalan je la..
terima kasih kepada semua dr, misi2...hehe..di atas perkhidmatan yang diberikan..terutamanye misi dr kelate tu.dia baru je bertugas tapi baiknye..frenly betul..dah la comel lote..


Wednesday, 11-Mar-2009 05:35 Email | Share | | Bookmark
2nd Anniversary..

Semoga bahagia ini kekal sentiasa...aminnn...
Salam...Syukur Alhamdulillah...sedar tak sedar ari ni (11 Mac 2009) genap 2 tahun usia perkahwinan aku..fuuhhh....dah 2 tahun rupanya..masih terlalu muda untuk menilai erti perkahwinan ini..benar kata orang-orang tua..asam garam idup berumahtangga perlu ditempuh dengan penuh kesabaran dan tanggungjawab..
Terima kasih kepada suami di atas cinta dan kasih yang telah diberikan.."abang..cayang sayangkan abang dan anak kite, hadif..walau pun kekadang cayang angin..(hehe...selalu jugak sebenarnya) dan kata-kata yang cayang luahkan tu untuk lepaskan geram jer..dalam ati cayang takde orang lain yang cayang sayang sangat..sangat..sangat..sangat..kecuali abang sorang jer.. Cayang harap abang akan terus bersabar melayan karenah cayang dan anak.."
Hmm...agak2 ada ke adiah dari suami tahun ni ek? klu ada..alhamdulillah..klu xde pun..takpe...telah banyak yang abang berikan pada cayang hingga saat ni kan..klu 2 tahun lepas (11 Mac 2007) ..masa ni kite masing-tengah sibuk untuk menempuhi upacara akad nikah sebelah malamnya kan..
Ya Allah Ya Tuhanku..syukur di atas rahmat dan lindungan Mu..Kuatkan semangat kami untuk terus kekal bahagia hingga akhir hayat. berikan petunjuk dan hidayatMu agar kami tidak akan pernah melupakanMu..dan segala suruhanMu akan kami ikuti....sentiasa..aminn..Sesungguhnya hanya Engkau Yang Maha Mengetahui dan Maha Memberikan apa yang dimohon hambaMu..


Wednesday, 3-Dec-2008 05:40 Email | Share | | Bookmark
HADIF IS 1!! HEPI BESDAY DEAR

ok..tiup lilin sayang..
alhamdulillah...mohammad hadif farihin dan mencapai umur 1st!
so..umminye buat la satu majlis secara kecil2 utk meraikan ulangtahun kelahirannye..hehe..


Friday, 17-Oct-2008 04:50 Email | Share | | Bookmark
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI..MINALAIDIL WALFAIZIN..

1st time pakai baju melayu.ijau tema tahun ni.
bersama sepupu2..aishah, zaim n kak na
 
View all 26 photos...
Alhamdulillahh...setelah sebulan ramadhan menjelma..kini tiba pula syawal nan mulia..
emm...1 Syawal 1429H akan sentiasa di hati aku dan suami..kenapa lain dari tahun sebelumnye??
sebabnye..pd pertengahan ramadhan tahun ni..aku kena chicken pox..2 minggu mc beb..
pastu bila dekat2 nak raya tu..suami plak kena..aduii..jenuh..apa2pun alhamdulillah..my baby tak jangkit sama..klu tak..cian la dia..

tahun ni turn balik kelate..tp bila sume org dah balik kg masing2 kiteorg masih dok lepak lg kat lestari puchong..haha..sbb xtau nak balik ke tak..sbb abang x sihat kan..akhirnye kata sepakat diambil..balik kg tp pada malam raye dengan iringan takbir raya..syahdunye sbb xsempat balik buat biskut raya dan yang paling penting terlepas suasana kesibukan di dapur pada petang dan malam raya..xdapat la masak sendiri lontong kegemaran suamiku..hehe..(macam rajin sangat...)
takde la menu lontong pada tahun ni nampaknye..tahun depan la pulak gayanya ni..insyaallah...tapi..macam2 dah menu kakak, mak n adik masak..nasi minyak, ketupat, rendang.....dll..puas makan raya..pose sebulan..pastu makan dlm bape ari je badan bagai di pam..haha...


[<<  <  [1]  2  3  4  >  >>]    [Archive]

© Pidgin Technologies Ltd. 2016

ns4008464.ip-198-27-69.net